פתרונות מחשוב לעסקים? על מחשוב ענן כבר שמעת?

פתרונות מחשוב לעסקים? על מחשוב ענן כבר שמעת?

אם יש ברשותך עסק ואתה מעוניין לגבות בו נתונים, לאחד שרתי מחשבים ובעצם לדעת שכל הנתונים שלך נשמרים, הרי שהתשובה שלך נמצאת במחשוב ענן. מחשוב בענן נחשב לאחד מתוך פתרונות מחשוב המוצלחים ביותר כיום בו משתמשים עסקים שונים – גדולים וקטנים כאחד (לחץ כאן למידע נוסף בנוגע לשירותי מחשוב).

אך מה, בפועל, שירות זה מציע לך כבעל עסק? מצוין ששאלת, בוא נענה!

מחשוב ענן – מה אתה תקבל?

שירותי מחשוב לעסקים במסגרת מחשוב ענן מאפשרים לך כבעל עסק ליהנות מראש שקט ומהם למעשה השירותים המוצעים לך? השירות הראשון והדי ברור מאליו הוא כמובן שירות הגיבוי. הגיבוי מוצפן ומאובטח על ידי מיטב המקצועניים בתחום כך שכל המסמכים, המיילים והקבצים החשובים והסודיים לחברה מאובטחים.

מעבר לכך, שירותי מחשוב אלו מאפשרים לך כבעל עסק ליהנות משירותי "אנטי ספאם", כלומר, שירות שמגן מפני וירוסים ומנקה ספאם באיי-מייל. כמובן ששירות זה מאפשר ללקוח גישה מלאה לשרת שלו בענן, למשל, אם נמחק לו קובץ חשוב הוא יוכל לשלוף אותו משם (הגיבוי, לרוב, נעשה ברמת היומיום.


קומפליט פתרונות מחשוב לעסקים


שירותי IT  במסגרת פתרונות מחשוב הם חלק מתוך שירותי מחשוב ענן. שירותים אלו מעניקים ומשלימים את החלקים האחרונים של הפאזל במסגרת הפתרונות לבעלי העסקים.
הפתרונות המוצעים, בין היתר, הם: שירותי DBA (כלומר, טיפול במסדי הנתונים השונים שקיימים בכל ארגון החל מחשבשבת, SAP  ועד SQL  וכן הלאה), שירותים של אבטחת מידע (מרכיב עיקרי וחשוב מאין כמותו בשמירה של מערכות מחשוב בארגון).

כמו כן, שירותים נוספים הקיימים בשירותי ה-IT הם שירותי הניטור הכה חשובים. מדובר על מרכיב בלתי נפרד בכל הנוגע לרשת מחשבים. המטרה של שירותי הניטור היא פשוטה: להצליח להתריע בפני כל מיני תקלות תקשורת (לדוגמא: נפילה של שרתים או פריצה) בין אם מדובר על תקלות עתידיות או תקלות שקורות זה עתה. שירות זה מטפל במהירות בבעיה ועל ידי כך מצליח לצמצם נזקים ולאפשר עבודה רציפה.
מעבר לכך, השירות הנוסף שניתן במסגרת שירותי IT הם שירותי וירטואליזציה, משמע, איחוד של כמה שרתים אל שרת אחד. הדבר מאפשר ניצול החומרה באופן הטוב ביותר וחיסכון של כסף. לקריאה נוספת אודות שירותי IT, ניתן להקליק על הקישור המצורף.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ