שירותי IT לעסק גדול

לעסק הגדול שלך מגיע את השירות שלנו קומפליט מחשבים היא בדיוק מה שדמיינת כאשר פתחת את העסק: עם ריכוז של שירותי ה – IT החשובים תחת קורת גג אחת, יש לך כיום למי לפנות בכל מקרה של דילמה והתלבטות. בהמשך, נתאים עבורך שירות IT לעסק גדול ונעזור לך לצמוח.

היתרונות של שירות IT לעסק גדול

שירות IT לעסק גדול עולה בקנה אחד עם הצמיחה בתחום הטכנולוגי. היות והתחום הטכנולוגי ממשיך לצמוח, על עסקים גדולים ליישר קו עם הדרישות והצרכים. כמו כן, בארגונים גדולים יש צורך בשירות IT על מנת לבצע פרויקטים שונים בתחום המחשוב. בגלל שלכל ארגון ועסק גדול יש צרכים ייחודיים, חשוב לתכנן ולהגדיר באופן מוקפד את האופי של שירותי ה – IT והשירותים הנלווים.

למה כדאי לעסק גדול לקבל שירות IT במיקור חוץ?

בעבר נאלצו עסקים גדולים לגייס כוח אדם על מנת להקים מחלקות IT פנימיות ועצמאיות. עם זאת, כיום ברור שמשתלם יותר לקבל את השירות הזה במודל של מיקור חוץ. בשיטה כזו, בעלי עסקים גדולים משלמים סכום קבוע ומקבלים שירות IT בהתאמה אישית. כמו כן, ההוצאה על שירותי IT נחשבת כמובן להוצאה מוכרת לצרכי מס ולכן משתלמת עבור כל סוגי העסקים.

הבדלים בין שירותי IT לעסקים

עסקים גדולים וקטנים מקבלים שירותי IT בהתאם לצרכים שלהם. בין היתר, שירותים אלו כוללים שירותי DBA שמתחברים אל מסדי הנתונים של העסק – או פתרונות וירטואליזציה שחוסכים בהוצאות ובמשאבים עבור עסקים קטנים ובינוניים. לשם השוואה, שירותי IT אחרים כוללים שירותי אבטחת מידע ואפשרות לתאם שירותי ניטור על מנת למנוע חוסר שביעות רצון מהלקוחות.

קומפליט מחשבים מכניסים את ה – IT לעסק שלך

יצירת קשר עם נציגי קומפליט מחשבים היא כרגע הפעולה היחידה שמפרידה בין העסק שלך לבין הדור הבא של שירותי IT. אנו נייעץ לך בחינם עם פתרונות איכותיים ונעמיד לרשותך את אנשי המקצוע המובילים בארץ. אז אם חשוב לך לקבל שירות IT לעסק גדול ברמה גבוהה, הגעת למקום הנכון.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ