אבטחת מידע לעסקים – הפתרון שלך כבר כאן

קומפליט מחשבים יכולה לקחת על עצמה אחריות מלאה בכל מה שנוגע לאבטחת המידע שחשוב לך. הניסיון שלנו מאפשר להציע לך מגוון רחב של פתרונות מחשוב תחת קורת גג אחת, כך שלך רק יישאר ליהנות מהתוצאה. אם ברצונך לקבל שירותי אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר – נשמח להיות אלו שמספקים לך אותם.

אבטחת מידע לעסקים – גורמי סיכון בולטים

שלושה מרכיבים עיקריים גורמים לסיכון בעסק: טכנולוגיה, אנשים ותהליכים. כאשר העסק משתמש בשירותי אבטחת מידע, הוא למעשה מרוויח הגנה מבין 3 המרכיבים בעת ובעונה אחת.

חומרה ותוכנה כסכנה לעסק

הטכנולוגיות הכי מסוכנות עבור העסק הן אלו שמאפשרות חיבור בין החומרה והתוכנה. כאשר התקשורת בין החומרה והתוכנה חשופה, המשמעות היא שגם העסק חשוף. כמו כן, הסכנה משותפת לכל מערכות התקשורת ולעסקים קטנים וגדולים כאחד.

אבטחת מידע לעסקים

כיצד עובדים מסכנים את העסק?

האנשים מהווים סכנה עבור העסק כאשר הם משתמשים בצורה לא מאובטחת בפתרונות מחשוב. אם למשל העובדים שמשתמשים בטכנולוגיה לא מודעים לסכנות, הם חושפים את העסק לפריצה ואת המידע שלו לזליגה.

חוץ מזה, שימוש לא נכון מצד העובדים מסכן את העסק כי הוא מייצר פרצות במערך ההגנה הקיים.

תהליכים שמזיקים לעסק בטווח הקצר והארוך

המרכיב של תהליכים הוא המטעה ביותר.

הסיבה לכך היא שמדובר בנזקים מצטברים אך גם בסכנות לטווח הקצר. מנגד, הגדרת תהליכים בהחלט יכולה לאפשר הגדרת סדר תהליכים לזיהוי מוקדם של פגיעה או ניסיון להזיק למערכות של העסק.

אבטחת מידע לעסקים פותרת את הבעיה

החדשות הטובות מבחינת בעלי עסקים הן שניתן למנוע את גורמי הסיכון.

בעזרת אבטחת מידע אפשר למשל לחזק את מערך ההגנה סביב החומרה והתוכנה, כמו גם לרענן נהלים עבור העובדים. במקביל, שירותי אבטחת מידע כוללים הגדרת תהליכים להתמודדות עם פרצות אבטחה או ניסיונות פגיעה חמורים.

יישום אבטחת מידע

ברמה הפרקטית, הגנה מפני הסיכונים למחשבים ולעסק מבוססת על יישום של מערכי אבטחת מידע. את המודלים של אבטחת המידע מיישמים במודלים שונים לרבות ביחס לתשתיות מחשוב, רכיבי התקשורת וכן הלאה.

יש לך מחשבים? אין לך מה לדאוג!

קומפליט מחשבים גאה ללוות המון לקוחות עם פתרונות מחשוב מתקדמים. לאורך השנים הוכחנו את היכולות שלנו גם בתחום של אבטחת מידע לעסקים ולך אנו מציעים מחיר נוח ויחס אישי

מיד לאחר השארת פרטים באתר.

פתרונות אבטחת מידע

אם אתם מנהלים היום עסק או ארגון, אתם בוודאי כבר יודעים לומר שהמידע הוא הדבר הכי יקר שיש לכם. למעשה, המידע אודות הלקוחות שלכם או אודות האנשים שעושים שימוש בשירותי הארגון שלכם הוא מידע יקר מפז. כל המתחרים שלכם רוצים להגיע אל המידע הזה ולעשות בו שימוש בהתאם לצרכים שלהם. לכן נשאלת השאלה, איך בכל זאת אפשר להגן על המידע הזה שצברתם בעבודה קשה? כאן בדיוק נכנסים לתמונה מספר פתרונות אבטחת מידע שיוכלו להתאים לעסק או לארגון שלכם. לכן, אם אתם לא רוצים לדחות את הדברים ואם אתם לא רוצים להיות חשופים לפגיעות מיותרות, פנו אל המומחים של חברת ComplITפתרונות מחשוב, ויפה שעה אחת קודם.

למה כדאי לשלב פתרונות אבטחת מידע בעסק?

זה נכון שעד לפני כמה עשורים כל הנושא של פתרונות אבטחת מידע לא ממש היה קיים. אנשים לא לגמרי הבינו את החשיבות של המידע שיש להם בעסק, וגם השוק והתחרות נראו אחרת לגמרי. היום, לעומת זאת, המידע הוא הכוח. היום, אם המתחרים שלכם יוכלו להגיע אל רשימת הלקוחות שלכם או אל כל מידע אחר שיש לכם ויכול להיות רלוונטי עבורם, זה כלי שיעזור להם לגבור עליכם. החדשות הטובות הן שכל הנושא של אבטחת מידע מעניין היום את כולם ולא רק אתכם. כולם רוצים לשמור על המידע שיש להם ולכן קיימים היום שלל פתרונות יצירתיים ומעניינים מאוד בתחום הזה.

החשיבות של קבלת שירות מאנשי מקצוע מובילים

בכל מה שקשור לנושא מבוקש כמו פתרונות אבטחת מידע אתם יכולים למצוא היום מגוון רחב של מאמרים ומידע אונליין. עם זאת, האם באמת כדאי לכם לנסות את כוחכם לבד בנושא חשוב כל כך? התשובה היא בפירוש לא. בכל יום שעובר שבו המידע שלכם לא מוגן, העסק שלכם למעשה פרוץ לגניבות. לכן כדאי שתפנו עוד היום אל חברת ComplITפתרונות מחשוב, כי כאן יעזרו לכם להגן על כל פיסת מידע שקשורה לארגון או לעסק שלכם. אנשי הצוות של החברה זמינים עבורכם בכל עת והם ישמחו לתת לכם שירות מעל ומעבר, אז למה לחשוב פעמיים?

חברת אבטחת מידע

היום כבר כמעט כל בעלי העסקים הבינו זאת: בלי אבטחת מידע העסק שלנו לא שווה הרבה. הסיבה לכך ברורה, שכן בכל סוג של עסק יש הרבה מידע שנאגר והצטבר עם השנים. אם נוסיף לזה גם את המקרים שבהם מדובר על מידע רגיש בגלל סיבות כאלה ואחרות או אישי לגבי הלקוחות, אנחנו נראה שהעניין נהיה מורכב. זה נשמע לכם מוכר? ברור לכם שאתם רוצים להגן על המידע שלכם בעסק אך לא לגמרי ברור לכם איך תוכלו לעשות זאת? פנו עוד היום אל חברת אבטחת מידע כמו חברת ComplITפתרונות מחשוב ותוכלו להיות בטוחים שאתם מפקידים את המשימה על הגנת המידע שלכם בידי הטובים ביותר בתחום.

למה כדאי לפנות אל חברת אבטחת מידע?

אין ויכוח על כך שבתור בעלי העסק, אתם יכולים לקרוא לא מעט מידע אודות אבטחת מידע. אתם יכולים להבין בעזרת מאמרים שונים בנושא למה אבטחת המידע הפכה להיות כל כך חשובה ואתם יכולים גם להבין איזה סוג של עסקים משקיעים בכך. עם זאת, כל אלה לא יהפכו אתכם להיות מומחים בתחום. לכן, אם אתם לא רוצים לבזבז זמן ואם אתם לא רוצים שבינתיים העסק שלכם יהיה חשוף ולא מוגן, פנו אל חברת אבטחת מידע. האמת היא, שלא רק שכדאי לכם לפנות אל חברה שזו המומחיות שלה, אלא גם כדאי לכם לעשות את זה כמה שיותר מהר.

חברה עם ניסיון, תודעת שירות וידע

זה ברור שאם מדובר על תחום שבו היום כולם זקוקים בו לעזרה, אתם תמצאו לא מעט חברות אבטחת מידע שיכולות לסייע. עם זאת, האם כל חברת אבטחת מידע תתאים לכם? התשובה היא כנראה לא. לכן חשוב שתבינו: אם אתם רוצים להגן על המידע בעסק ואם חשוב לכם לעשות זאת כמה שיותר מהר וטוב, הכתובת היא חברת ComplITפתרונות מחשוב. החברה, שהוקמה בשנת 2004, מונה צוות גדול של טכנאי מחשוב מוסמכים ומקצועיים ביותר. כאן תוכלו לקבל לא רק שירות בתחום אבטחת המידע, אלא גם הרבה שירותי מחשוב מעבר לכך שייקחו את העסק שלכם צעד אחד קדימה.

לעמוד בראשו של ארגון גדול וחשוב זה אומר להתמודד עם אינספור משימות. צריך לשווק את הארגון ולדאוג שכל העבודה בו מתבצעת בצורה טובה וצריך גם לנהל את כל העובדים.

מעבר לכל אלה, צריך גם לעשות הכול כדי לשמור על המידע שיש בארגון. ככל שהארגון גדול יותר, יש בו יותר מידע על עוד ועוד אנשים, תהליכים או מחירים, וכל המידע שווה הרבה למתחרים. לכן ברור מדוע אבטחת מידע בארגון זה מסוג אותם הדברים שפשוט אי אפשר לוותר עליהם. זה בכלל לא משנה על איזה סוג של ארגון מדובר, כי היום מידע הוא הכלי הכי חשוב שהמתחרים שלכם רוצים לדעת עליכם. בנוסף, אם הלקוחות שלכם, או האנשים שעשו שימוש בשירותי הארגון שלכם, יהיו חשופים לכך שהמידע אודותיהם יגיע לאחרים, זו תהיה בעיה חמורה לארגון שלכם. לכן כדאי שתפנו אל חברת ComplITפתרונות מחשוב, כי כאן תוכלו לקבל שירות מוביל ועזרה בנושא הזה.

איך שומרים על אבטחת מידע בארגון?

זו שאלה חשובה שמטרידה למעשה את כל מי שעומד בראש ראשון כזה או אחר. זה נכון בין אם מדובר על ארגון שקיים לא למטרות רווח ובין אם מדובר על כל ארגון אחר. חשוב להבין שכאשר מדברים על אבטחת מידע בארגון מדברים על עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. יש לא מעט פעולות שניתן לבצע כדי להגן על כל המידע שנמצא במחשבי הארגון, אך לעשות זאת בצורה חובבנית זה לא יעזור. צריך מערך שלהם וידע נרחב כדי לאבטח את המידע בצורה נכונה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה חשוב לפנות אל המומחים ולקבל מהם עזרה.

הכירו את חברת ComplITפתרונות מחשוב – המקום שבו יעזרו לכם להגן על המידע בארגון

רוצים לקבל שירותי אבטחת מידע בארגון? לא ברור לכם ממי תוכלו לקבל את השירות הכי טוב שקיים ואתם תוהים במי לבחור? חברת ComplITפתרונות מחשוב זמינה עבורכם בכל עת. החברה הזאת, שהוקמה בשנת 2004, מציעה שירותים נרחבים ביותר בכל מה שקשור לפתרונות מחשוב לעסקים. כאן תוכלו לקבל שירותי אבטחת מידע לצד שירותי מחשוב אחרים שייקחו את הארגון שלכם כמה צעדים קדימה.

חשוב לכם לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהעסק שלכם יצליח? עשיתם לאורך שנים לא מעט כדי שהעסק ישגשג ויפרח? אם כך, ברור שאתם צודקים ושתרצו שהעסק ימשיך בכיוון הזה. לכן חשוב שתבינו: המידע שלכם בעסק מעניין לא מעט אנשים. המידע שלכם, בלי קשר לשאלה באיזה תחום אתם עובדים, מעניין את המתחרים שלכם ועוד גורמים אחרים. לכן אבטחת מידע לעסקים זה מסוג אותם השירותים שהיום אי אפשר כבר לוותר עליהם. עסק שהמידע בו לא מאובטח, החל משמות הלקוחות ועד מספרי כרטיסי האשראי שלהם, הוא עסק שלא יכול לשרוד. לכן, אם תוכלו לפנות עוד היום אל חברת ComplITפתרונות מחשוב לצורך קבלת שירות בתחום הזה, למה לחשוב פעמיים?

החשיבות של אבטחת מידע לעסקים

אם ננסה להבין למה היום אף בעל עסק לא מוותר על שירותי אבטחת מידע לעסקים, אנחנו נבין מיד מדוע. העניין הוא שהמידע שיש בעסק של כל אחד מאתנו הוא למעשה כוח. אם המתחרים שלכם יוכלו להגיע אל המידע שיש לכם, למשל, לגבי הלקוחות, הם יוכלו לפנות אליהם ולגייס אותם אל שורת הלקוחות שלהם עצמם. לכן חשוב מאוד להגן על המידע, כי היום מידע אודות לקוחות, תהליכים או חומרים ומוצרים הוא כוח. למעשה, אפילו מחירים של מוצרים בעסק מסוים זה כוח, ולכן המידע הוא הדבר החשוב ביותר שיש היום בעסק, מה שמסביר מדוע חובה להגן עליו.

למה כדאי לקבל שירות מקצועי בתחום הזה?

אין ספק שהיום, כאשר מדברים על אבטחת מידע לעסקים, מדברים על מקצוע לכל דבר ועניין. לכן, אם חשבתם לרגע שתוכלו להגביר את אבטחת המידע שלכם לבד בעסק, דעו שזה כנראה לא מדויק. למעשה, אפילו אם אתם כן מכירים את התחום הזה לעומק, אתם עדיין לא תוכלו להגן בעצמכם על המידע, כי זה דורש לא מעט השקעה וזמן. לכן כדאי שתפנו אל חברת ComplITפתרונות מחשוב, ויפה שעה אחת קודם. החברה, שהוקמה כבר בשנת 2004, מציעה לכם שירותי אבחת מידע, מחשוב ענן ועוד הרבה מעבר לכך. צרו קשר ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך דרכו של העסק שלכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ