תזכרו תמיד כי לכל חברת פתרונות מחשוב לעסק יש שירות שונה. המטרה שלכם היא לדעת מראש אילו שירותים כל חברה מספקת. הרי אם לא תדעו אילו שירותים החברה מספקת, לא תוכלו לדעת שהיא מתאימה לכם. אחרי שתבינו את השירותים השונים, תוכלו לעשות בחירה נכונה. אל תצאו מנקודת הנחה כי כל החברות יספקו לכם את אותם השירותים.

כיצד מתבצע התשלום לחברה על השירותים?

גם כאן לכל חברת פתרונות מחשוב לעסק יש את המדיניות שלה. כל חברה תיקח עלות שונה בצורה אחרת, ולכן מוטב כי תבחנו זאת מראש. מוטב כי תהיו בטוחים שאתם יכולים לעמוד בעלויות השונות ללא כל בעיה. הרי אם התשלום יהיה גבוה מידיי, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה לא נעימה. לכל עסק יש את התעריפים שבהם הוא מסוגל לעמוד באופן קבוע.

תוך כמה זמן מגיעים הטכנאים של אותה חברת פתרונות מחשוב לעסק?

מהירות התגובה של החברה שבה תבחרו היא קריטית ברוב המקרים. כל זמן שבו המחשב איננו עובד בצורה תקינה, הוא זמן שבו לא תוכלו לבצע פעולות פשוטות. לכן האינטרס שלכם יהיה שהחברה תוכל להביא אליכם טכנאים במהירות. אם החברה לא מביאה טכנאים במהירות זה עלול להגביל אתכם בהמשך הדרך. אל תגיעו למצב שבו רק בזמן אמת תגלו עד כמה החברה איטית.

האם החברה מספקת אחריות על כל התיקונים?

תיקחו בחשבון כי החברה מעמידה לרשותכם טכנאים שאמורים לבצע תיקונים שונים. לכן המטרה שלכם היא שתוכלו לקבל תיקונים מקיפים עם אחריות מלאה. הרי אם אין אחריות על התיקונים, אל מי תוכלו לבוא בתלונות? רק חברה שמספקת לכם אחריות על התיקונים היא חברה מומלצת. חברה שלא עומדת מאחורי העבודה שלה היא כזאת שלא כדאי לכם לפנות אליה.

היכנסו לגלות כיצד פתרונות ענן יסייעו לעסק שלכם

האם ישנה התחייבות ארוכת טווח?

גם כאן כל חברת פתרונות מחשוב לעסק מביאה הסכם שהוא מעט שונה. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם תהיו מוגבלים לעבוד עם חברה אחת. תאפשרו לכם להחליף את החברה שמספקת לכם שירות תיקונים. כך תצטרכו לגרום לחברה להוכיח את עצמה כל יום מחדש. אם השירותים לא מתאימים לכם תמיד תוכלו לקחת צעד לאחור.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ