שירות ענן לעסק קטן

קומפליט מחשבים מרכזת עבורך את שירותי הענן ופתרונות המחשוב החשובים תחת קורת גג אחת. אם אין לך כרגע את המשאבים, הכסף והאנרגיה להקים מחלקת משאבים עם שרתים ותמיכה, נשמח לספק לך את הכל בשירותי ענן מסודרים. איתנו העסק שלך יגיע הכי רחוק שאפשר – בעוד לך יהיה קל יותר לממש את הפוטנציאל.

מאפיינים של שירותי ענן לעסקים קטנים

שירותי ענן זהים באופן עקרוני אצל כל בעלי העסקים. יתרה על כך, לא אמור להיות הבדל טכני בין שירותי הענן שבו משתמשים אנשים פרטיים – כמו למשל לצרכי גיבוי ואחסון – לבין אלו שמיועדים לעסקים. אבל מתחת לפני השטח, מסתבר שעסקים קטנים זקוקים לשירותי ענן עם מאפיינים אחרים לחלוטין בהשוואה לאלו שמיועדים לעסקים גדולים. עוד על שירותי הענן לעסקים של קומפליט מחשבים.

שירותי ענן זולים ויעילים

הפקטור העיקרי מבחינת בעלי עסקים קטנים הוא תמורה להשקעה. בגלל שלעסק קטן יש בהגדרה משאבים כלכליים מצומצמים, האינטרס שלו הוא למצוא שירותי ענן זולים ויעילים. רק אם העסק הקטן מצליח למצוא שירותי ענן שיהיו גם זמינים, גם זולים וגם יעילים – הוא יוכל להמשיך לצמוח.

אבטחה מעל הכל

שירותי ענן לעסקים חייבים להיות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר. על אף המשאבים המוגבלים, בעלי עסקים קטנים לא יכולים להרשות לעצמם להתפשר על רמת האבטחה. הסיבה לכך היא שבניגוד לחברות גדולות שיש להם את מערך יחסי הציבור לתיקון תקלות ומוניטין – לבעלי עסקים קטנים אין פריבילגיה כזו.

תמיכה בתקלות – על מנת שהעסק ימשיך לעבוד

בעלי עסקים קטנים מתמחים בתחום הספציפי שבו הם עוסקים. מלבד אותו תחום, אין לבעלי עסקים קטנים את הזמן או הרצון להתעסק עם נושאים אחרים שקשורים למחשבים. מצד שני, בעלי עסקים בכל העולם מבינים שהם לא יכולים לוותר על שימוש במחשבים ובאינטרנט. לכן, בעלי עסקים קטנים מעדיפים ששירותי הענן שהם מקבלים יגיעו עם תמיכה מלאה של טיפול בתקלות.

הענן שלנו נועד בשבילך

קומפליט מחשבים מלווה המון סוגים שונים של בעלי עסקים ויכולה להציע גם עבורך את המחיר המשתלם ביותר. במקביל, אנו נפתח עבורך מערך תמיכה מלא ונלווה אותך מהקמת רשת המחשבים ועד התפעול השוטף. אם ברצונך להצטרף להצלחה של שירותי ענן לעסקים קטנים, כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים על מנת שנחזור אליך. למגוון פתרונות מחשוב לעסקים.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ