הדגש הראשון מבחינתכם יהיה לבחון מיהי החברה שעומדת מאחוריה אותו אנטי וירוס למחשבים. מאחורי כל סוג של אנטי וירוס עומדת חברה אחרת. החברה היא זאת שאחראית על התוכנה, ולכן עליה אתם צריכים לסמוך. מכיוון שהתוכנה הזאת חשובה מאין כמותה, רצוי לבחור בחברות מוכרות. כאלה שתוכלו לסמוך עליהן שהן מגנות לכם על המחשב. הרי חברה לא מוכרת עלולה לייצר תוכנות לא אמינות.

תוכנות שלא מכבידות על המחשב

כמו שאמרנו יש היצע רחב מאוד של אנטי וירוס למחשבים. כל אחד יכול למצוא תוכנות אחרות, כזאת שתסייע לו להגן על המחשב מפני פריצות. כאשר בוחרים פעולת אנטי וירוס רצוי מאוד שהיא לא תכביד על המחשב. המחשב אמור מן הסתם לשמש אתכם לעוד דברים חוץ מהתוכנה עצמה. כך שאם התוכנה מכבידה על המחשב זה עלול להביא לכך שלא תוכלו לעמוד בצורה אפקטיבית. השאיפה היא שתוכלו להמשיך באותה תדירות עבודה ביחד עם התוכנה על המחשב.

תבדקו מהי העלות של אנטי וירוס למחשבים

לא כל התוכנות הן תוכנות חינמיות, לרוב אם תרצו הגנה מקסימלית יהיה עליכם לשלם. לכל תוכנה יש את העלות שלה, ולכן חובה לבדוק את הפרמטר הזה. הרי לא תרצו להוריד למחשב תוכנות שהעלות שלהן גבוהה. כדאי למצוא אנטי וירוס אמין שלא יעשה לכם חור בכיס. אך כאשר בוחנים את ההגנה של האנטי וירוס מבינים כי ההוצאה הכספית הייתה משתלמת.

בואו להתרשם משירותי ענן

תשמעו חוות דעת של אנשים אחרים

אנשים רבים מורידים בכל פעם מחדש אנטי וירוס למחשבים. לכן תוכלו לשמוע מכל מיני אנשים מה הם מספרים על האנטי וירוס שלהם. חוות דעת של אנשים אחרים היא הכרחית כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה. לרוב מה שיהיה טוב לאחרים אמור להיות טוב גם עבורכם. אל תבחרו באנטי וירוס שאין עליו המלצות של אנשים אחרים. תוכנות שאין עליהן המלצות אמורות להדליק לכם נורות אדומות.

אולי יעניין אותך גם פתרונות מחשוב

תחפשו תוכנות שתבינו איך להשתמש בהן

עוד פרמטר שמשתנה בין התוכנות השונות הוא אופי השימוש. לכל אנטי וירוס למחשבים יש את אופן השימוש שלה ואת הממשק שלה. מה זה אומר לגביכם? זה אומר שמוטב לכם להיות מאוד זהירים בקבלת ההחלטה הסופית. תנסו קודם כל להתנסות בתוכנה על מנת להבין עד כמה היא ידידותית עבורכם. יש כאלה שמסתדרים עם תוכנה אחת ועם תוכנה אחרת פחות. השאיפה שלכם תהיה להוריד אנטי וירוס שתדעו מראש שאתם יודעים להשתמש בה. זה יאפשר לכם לנצל את כל היתרונות שהיא מביאה איתה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ