תמיכת מחשוב לעסק מרחוק

קומפליט מחשבים תומכת בעסק שלך אנחנו בקומפליט מחשבים מבינים עד כמה חשוב לך לקבל תמיכה מרחוק. בזכות כל הניסיון והידע שיש לנו, העסק שלך בידיים טובות. מה זה אומר? שיצירת קשר עם נציגינו היא הפעולה היחידה שמפרידה בינך לבין תמיכת מחשוב לעסקים מרחוק ובמחיר אטרקטיבי.

היתרונות של תמיכת מחשוב לעסקים מרחוק

תמיכת מחשוב כוללת פתרון תקלות ובעיות טכניות. כאשר יש תמיכה מרחוק, המשמעות היא שהעובדים יכולים להמשיך לתפקד ולתת שירות לקהל הלקוחות. מן הצד השני של המטבע, היתרונות של תמיכה מרחוק יכולים לבוא לידי ביטוי בגישה נוחה יותר של הלקוחות לאתר האינטרנט של העסק או למוצרים שהוא מעמיד למכירה אונליין.

מה ההבדל בין סוגי תמיכה?

תמיכה מקרוב ומרחוק מתבצעת בצורה שונה. ברמה הטכנית, תמיכה מרחוק דורשת שימוש בתוכנות מחשב ייעודיות. תוכנות המחשב הללו מאפשרות לשלוט ברשתות התקשורת ובמחשבים של העסק, אך בלי צורך בנוכחות פיזית של הטכנאי. לשם השוואה, תמיכה מקרוב מתבצעת על ידי טכנאי שאמור להגיע אל העסק – מה שעלול לעכב את הפתרון.

התאמת התמיכה לסוג העסק

ההבדל העיקרי בין תמיכת מחשוב לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים הוא באינטנסיביות. לעומת עסקים גדולים שצריכים תמיכת מחשוב מסביב לשעון, עסקים קטנים ובינוניים יכולים להסתפק בתמיכה מוגבלת יותר שגם עולה פחות. לכן, חשוב להתאים את התמיכה לסוג העסק ולחסוך בהוצאות – בלי שזה יבוא על חשבון ביצועים ויעילות.

התייעצות עם אנשי מקצוע

כדאי לרכז את כל השאלות סביב תמיכת מחשוב לעסקים תחת קורת גג אחת. כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע, מקבלים תשובות לשאלות הנפוצות ונעזרים בניסיון של קולגות או אפילו מתחרים. מבחינת בעלי עסקים, התמיכה מרחוק היא לא פריבילגיה אלא חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת.

עם קומפליט מחשבים העסק ממשיך לצמוח

העסק צומח והתלות במחשבים עולה? נציגי קומפליט מחשבים עומדים לרשותך. נשמח לקבל פרטים ולהציע לך תמיכת מחשוב לעסקים מרחוק, בצורה חדשנית ועל בסיס מענה מהיר ואישי.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ