תמיכת מחשוב לעסקים

קומפליט מחשבים תומכים בך מהרגע הראשון

שירותי תמיכת מחשוב הם גולת הכותרת שלנו. אצלנו בקומפליט מחשבים מציבים את הדרישות שלך בראש סדר העדיפויות, לכן גם התמיכה היא בהתאמה אישית. זה אומר שאנו נאפיין יחד אתך את פתרונות המחשוב הרלוונטיים ונעזור לך לבחור אותם. בהמשך, נעמוד לצידך בכל תקלה ובעיה ונתמוך גם בעסק שלך בזמן אמת.

הבדלים בין תמיכת מחשוב לעסקים

יש סוגים שונים של שירותי תמיכה. הסוג הראשון והנפוץ ביותר הוא תמיכה בתקלות תקשורת: כמו למשל חיבור איטי לרשת האינטרנט, ניתוקים ברשת התקשורת של העסק וכן הלאה. במקרים של תקלות תקשורת, מטרת התמיכה היא להחזיר את העסק למסלול ולמנוע פגיעה במוניטין ובלקוחות.

שירותי תמיכה לאנשים פרטיים

תמיכת מחשוב יכולה להיות רלוונטית גם לאנשים פרטיים. החל מעצמאיים ועד סטודנטים, כולם ללא יוצא מן הכלל משתמשים במחשבים ברמה כזו או אחרת. עבורם, הדגש בשירותי תמיכה הוא על זמינות והבנה של הצרכים שמתעוררים בשטח.

הייחודיות של תמיכת מחשוב לעסקים

אבל אף על פי שתמיכה רלוונטית לכל מי שמשתמש במחשבים, יש עדיין מאפיינים ייחודיים של שירותי תמיכה בעסקים. בהקשר הזה, צריך להבין שכל שעה ללא פעילות תקינה של המחשבים עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים לעסק.

בחירת שירותי תמיכה

בעלי עסקים צריכים להכיר את ההבדל בין שירותי התמיכה ולוודא שהם מתאימים להם. בשלב הראשון, יש לדאוג להתאמה אישית של היקף התמיכה לפי הפעילות של העסק. בשלב השני, צריך לבחון את הרקע ואת הניסיון של התומכים. בשלב השלישי, חשוב לדאוג לסנכרון מלא בין העובדים לבין מחלקת התמיכה.

מה כוללים שירותי Help Desk?

הדוגמא הכי טובה לייחודיות של תמיכת מחשוב בעסקים היא שירותי Help Desk. מלבד תמיכה ופתרון תקלות, אלו שירותים שכוללים גם תפעול תוכנות, תיקון חומרה וטיפול בעזרים נלווים כגון סורקים, מדפסות וכן הלאה.

למידע בנושא טכנאי מחשוב לעסקים.

מחלקת תמיכה במיקור חוץ

בעלי עסקים יכולים כיום לקבל את התמיכה שלהם במיקור חוץ. במקום שבעלי עסקים קטנים יתפשרו על רמת התמיכה או יצטרכו להשקיע בהקמת מחלקה כזו, אפשר פשוט לתאם אותה מול חברה חיצונית ומקצועית.

התמיכה שלנו היא מכל הלב

בקומפליט מחשבים מספקים לך שירותי Help Desk מרחוק ותמיכה מלאה מקרוב. אם ברצונך ליהנות מהדור הבא של תמיכת מחשוב לעסקים, נשמח לקבוע עמך פגישה.

ובנתיים, מידע שחשוב שתדעו – פרצו לכם למחשב? זה מה שצריך לעשות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ