תמיכות מחשוב מרחוק

עבור העובדים, המשמעות של תמיכה מרחוק היא גם עמידה ביעדים ובתפוקה שנקבעו על ידי המעסיק. עם זאת, חשוב שהתמיכה תתבצע בצורה מקצועית ולא רק תהיה מרחוק.

תמיכת מחשוב מקצועית זו ההתמחות שלנו

קומפליט מחשבים מרכזת עבורך יתרונות של מקצועיות, ניסיון ומיומנות. בגלל שאנו מתמחים בפתרונות מחשוב לעסקים, יש לנו את הכלים לפתור עבורך כל בעיה – מרחוק ובתוך זמן קצר. בעזרת הידע והניסיון שלנו, העסק שלך יהיה יעיל יותר וישיג יתרון מול המתחרים. נשמח לצרף אותך לרשימת הלקוחות והממליצים!

הבדלים בין שירותי תמיכה

לא כל שירות של תמיכת מחשוב מתבצע באותה צורה. קודם כל, יש להתאים את התמיכה לפתרונות ומערכות המחשוב שיש בעסק. שנית, צריך לקבוע את סדר הפעולות שמאפשר טיפול בתקלות בלי לפגוע בהתנהלות העסק מול הלקוחות. מעבר לכך, התמיכה צריכה להתבצע מרחוק גם כאשר מדובר על תקלות שמונעות את היכולת להתחבר לאינטרנט.

היתרונות של תמיכת מחשוב מרחוק

תמיכת מחשוב מרחוק מאפשרת לפתור את הבעיה בלי צורך בנוכחות פיזית של הטכנאי. כאשר התמיכה ניתנת על ידי גורם מקצועי שמתמחה בכך, המשמעות היא שהעובדים חוזרים לשגרה מהר ושהלקוחות בכלל לא מרגישים שהייתה בעיה. חוץ מזה, כדאי לדעת שהתמיכה מרחוק רלוונטית גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות של העסק – כמו למשל כאשר הוא סגור.

תמיכה לכל סוגי העסקים

עסקים גדולים וקטנים כאחד משתמשים במחשבים. בגלל השימוש הנרחב במחשבים בכלל ובאינטרנט בפרט, יש גם צורך מהותי בתמיכה מרחוק. כאשר התמיכה מותאמת לצרכי העסק ולהיקף הפעילות שלו, יש סיכוי גבוה יותר למימוש הפוטנציאל המסחרי. כמו כן, התמיכה ניתנת עבור כל סוגי העסקים – אך היא גם מותאמת לכל עסק בנפרד.

תמיכה מרחוק מקבלים בצורה מלאה

קומפליט מחשבים מאפשרת לך להפסיק לדאוג מכל הנושא של תמיכה בבעיות מחשוב. גם אם העסק שלך סובל מבעיות מחשוב לעיתים קרובות, אנו נדע לפתור את הבעיה. בטווח הארוך, אנו גם נספק תמיכה שתרגיע את העובדים שלך. מבחינתך, הצעד הבא צריך להיות יצירת קשר עם נציגינו ותיאום של תמיכת מחשוב מרחוק כמה שיותר מוקדם ובצורה כמה שיותר יסודית.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ