פתרונות מחשוב לעסק קטן במיקור חוץ

לכל שאלה אנחנו כאן בשבילכם!

חייגו עכשיו

קומפליט מחשבים מאפשרת לך לרכז את כל הפתרונות הנדרשים לעסק תחת קורת גג אחת. אנו ניקח אחריות מלאה על פתרונות המחשוב שהעסק שלך צריך ונאפשר לך להתעסק במה שהלקוחות שלך צריכים. בטווח הארוך, פתרונות המחשוב שלנו גם יעזרו לך לגדול ולצמוח.

הבדלים בין פתרונות מחשוב לעסק קטן

יש המון סוגים שונים של פתרונות מחשוב לעסקים. בתוך כך, אפשר לחלק אותם לכמה קטגוריות מרכזיות. חלוקה כזו תגלה למשל שהקטגוריה הראשית של פתרונות מחשוב לעסקים גדולים וקטנים שונים היא של שירותי IT. במסגרת השירות הזה, הארגון והעסק בונים רשת מחשבים שמותאמים לצרכים ולהיקף הפעילות שלהם.

פתרון מחשוב לעסק קטן

פתרונות מחשוב שוטפים

סוג אחר של פתרונות מחשוב לעסק קטן כולל את התחזוקה השוטפת.

כאן לא מדובר בהכרח על הקמת רשת IT, אלא על פתרונות שמטרתם להקל על העובד ולתרום לתקשורת עסקית ופרטית. בכל הנוגע לעסקים קטנים שבהם אין הרבה עובדים, הדגש הוא על פתרונות מחשוב שמייעלים את ההתנהלות מול הלקוחות.

שירותי ענן לעסקים גדולים וקטנים

אי אפשר לדבר על פתרונות מחשוב בלי להזכיר שירותי ענן לעסקים. מה שהיה בעבר נחלתם של ארגונים גדולים בלבד הפך לחלק בלתי נפרד מהסקטור הפרטי, כי השירות הזה למעשה קובע את תקרת הזכוכית של העסק. כמו כן, שירותי ענן מאפשרים לעסק לגדול ולצמוח בלי להתחייב לרכישה החומרה והשרתים.

שירותים קטנים עם פתרונות גדולים

יש גם המון שירותים קטנים שמשפיעים על ההתנהלות השוטפת של העסק הקטן. כאן ניתן למצוא למשל פתרונות מחשוב ובהם שרתים וירטואליים או תיבות דואר בענן, שירותי אנטי ספאם וכמובן גיבוי.

לעסק שלך יש פתרון

רוצה שאנשי מקצוע ייקחו אחריות על המחשבים בעסק שלך? בשביל זה אנחנו כאן. השארת פרטים באתר תאפשר לנציגי קומפליט מחשבים להציע לך פתרונות מחשוב לעסק קטן ולצרף אותך לרשימת הלקוחות המרוצים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ