פתרנות למחשוב ענן

מעלים את העסק שלך לענן

קומפליט מחשבים מאפשרת לך לקבל בהקדם שירותי ענן בהתאמה אישית. אנו מתמחים בשירותי ענן לעסקים, כך שיש לנו גם את הניסיון וגם את הכלים שתמיד חיפשת. אפילו אם אין לך מושג בענן – נציגינו ישמחו לשוחח איתך ולמסור פרטים ללא התחייבות מצדך.

סוגים של פתרונות למחשוב ענן

בסקטור המסחרי והעסקי, שירותי הענן מתאפיינים באפשרות להקל על הפעילות השוטפת של העסק. בשביל להשיג הקלה כזו, שירותי הענן הבולטים כוללים שימוש בשרתים וירטואליים. לשם השוואה, סוגים אחרים של שירותי ענן לעסקים כוללים תיבות דואר בענן, שרתי טרמינל סרבר או לינוקס ואנטי-ספאם שמסונן בשרתים וירטואליים.

השפעת פתרונות מחשוב ענן על העסק

עסק שמשתמש בשירותי ענן שמתאימים לו יכול לעבוד בצורה דינאמית, מהירה וגמישה יותר. בזכות שירותי הענן, מתבטלת הלכה למעשה התלות של העסק בחומרה הקיימת. במילים אחרות, שירותי הענן מייצרים תחרותיות בין כל סוגי העסקים. במסגרת התחרות הזו, העסק המנצח הוא זה שיש לו את שירותי הענן המתאימים והטובים ביותר.

פתרונות מחשוב גם כגיבוי

בעלי עסקים צריכים לזכור שפתרונות המחשוב הקיימים מאפשרים להם לגבות את הנתונים בענן. כאשר נתוני העסק מגובים בענן, לא צריך לחשוש משום סוג של פגיעה פיזית בשרתים, במחשבים, בחומרה וכן הלאה. חוץ זה, גיבוי ענן בא לידי ביטוי בהעברת הנתונים אל ערוץ תקשורת מאובטח מחוץ לארגון. ברגע שנתוני העסק עוברים אל ערוץ תקשורת מאובטח מחוץ לארגון, הם הופכים להיות הרבה יותר מוגנים.

בחירת פתרונות מחשוב

הבעיה היא שלרוב בעלי העסקים אין את הידע והכלים להצטרף להצלחה של שירותי הענן. אף על פי שבעלי העסקים מכירים הכי טוב את המוצר או השירות שלהם, הם לא תמיד בקיאים בהבדלים בין פתרונות מחשוב. בנסיבות כאלה, הדבר הכי טוב לעשות הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע.

פתרונות למחשוב ענן שלנו הוא מה שחיפשת

המומחים של קומפליט מחשבים יסבירו לך את כל מה שצריך לדעת על שירותי ענן. אצלנו פתרונות מחשוב ענן מותאמים לכל לקוח בנפרד – אז כדאי לשוחח איתנו בהקדם ולחסוך זמן וכסף.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ