מחשוב ענן לעסק

מחשוב ענן זה קומפליט מחשבים עם קומפליט מחשבים, העסק שלך יכול להתחרות בכל הארגונים הגדולים בעולם. אנו נפתור עבורך חששות כלכליים של הקמת תשתיות מחשוב ונעמיד לרשותך פתרונות ענן מתקדמים. רוצה לנסות אותנו? נשמח לעמוד לרשותך עם שירותי ייעוץ טלפוני בחינם!

היתרונות של הקצאת שרתים וירטואליים

שרתים וירטואליים הם דוגמא מצוינת ליתרונות של מחשוב ענן לעסקים. ספציפית לגבי שרתים, האפשרות להשתמש בפתרון וירטואלי עולה בקנה אחד עם הניסיון של עסקים לחסוך בהוצאות. במקביל, אותם שרתים וירטואליים מתפקדים בדיוק כמו שרתים פיזיים בכל הנוגע ליציבות התשתית והרשת.

למה להשתמש בתיבות דואר בענן?

עוד דוגמא טובה ליתרונות של שירותי מחשוב בכלל ולשירותי ענן לעסקים בפרט באה לידי ביטוי בתיבות דואר. מיותר להרחיב על החשיבות של תיבות דואר לעסקים, אך מסתבר שלא כולם יודעים שיש להם אפשרות להשתמש בשירותי ענן כאלה. בעזרת תיבות דואר בענן, עסקים למעשה מרחיבים את הכלים שעומדים לרשות העובדים שלהם וחוסכים בהוצאות תחזוקה.

ניקוי ספאם ווירוסים לתיבות דואר בעסקים – גם בענן

גם העניין של ספאם או וירוסים יכול להיפתר כאשר מזמינים שירותי מחשוב ענן לעסקים מהחברה הנכונה. בהקשר הזה, הדגש הוא על שירות של ניקוי ספאם ווירוסים לתיבות דואר בענן ובהתאמה אישית לכל עסק. בטווח הארוך, אלו בדיוק הדברים הקטנים שהופכים כל עסק לעסק גדול.

החשיבות של גיבוי ענן לעסק

מחשוב ענן לא בא על חשבון גיבוי. במהלך העבודה השוטפת, הגיבוי מאפשר לגשת למידע מכל מקום ובכל זמן. באירועי חירום, הגיבוי מבטיח שהנתונים של העסק יישמרו ושהוא ימשיך לפעול כרגיל. ברוב המקרים, הלקוחות של עסקים שמקבלים גיבוי בענן אפילו לא מודעים למשברים שמתרחשים מאחורי הקלעים.

אבטחה של מחשוב ענן לעסקים

אפילו כאשר משתמשים בשרתים שנמצאים מחוץ לארגון, ניתן לאבטח את האופן שבו המידע מגיע אליהם. בזכות היתרון הזה של אבטחת מחשוב ענן, בעלי עסקים יכולים להיות רגועים ולדעת שהמידע שלהם ושל הלקוחות נמצא בידיים הנכונים.

מעלים את העסק שלך לענן הגבוה ביותר!

העניין של שירותי ענן בוודאי מבלבל אותך, אבל בשביל זה אנחנו כאן. נציגי קומפליט מחשבים יכולים לעמוד לרשותך בשירותי ייעוץ בחינם ולהתאים עבורך חבילת פתרונות בהתאמה אישית. כמו כן, כדאי ליצור עמנו קשר על מנת לתאם עוד היום מגוון פתרונות מחשוב ענן לעסקים במחירים שלא ידעת שקיימים. לטיפים נוספים. רוצה מידע גם בעניין תמיכת מחשוב לעסק? לחץ כאן.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ