שירותי HELP DESK

שירותי HELP DESK

הצורך בתמיכת help desk הינו קיומי עבר כל עסק באשר הוא אם מדובר בעסק קטן שמעסיק גוף חיצוני לתמיכה זו, ובין  אם מדובר בחברה גדולה המונה אלפי עובדים שכחלק מהמטה קיימת מחלקת help desk . תמיכה זו היא בכל מערכות המחשוב בארגון החל מהתקנת ותפעול תוכנות עד לטיפול בתקלות בעזרים נלווים כמו סורקים, מדפסות וכלה בתקלות בחומרה של המחשבים, לרוב מדובר בתקלות שעם קצת יותר מאמץ והשקעה נצליח לפתור אותן אך כשמדובר בסטייה מעבודתנו לצורך טיפול בתקלות, אנו מבזבזים זמן יקר של עבודה והתפוקת העבודה יורדת.
ארגוניים רבים שאין באפשרותם לתחזק מחלקת help desk בתוך הארגון אם מבחינה כלכלית או מבחינת זמינות מקום פנוי, משתמשים בחברות שירותי מחשוב לעסקים שכחלק ממערך השירותים מציעים לכל חברה מגוון פתרונות מחשוב לעסקים גדולים וקטנים כאחד.  לרוב ההתקשרות בין הארגון לחברה המספקת שירותים מעוגן באמצעות חוזה המפרט על תנאי השירות שהארגון מקבל.
ישנן מספר דרכים מקובלות לקבלת שירות, הראשונה היא באמצעות תמיכה טלפונית ותכתובת במיילים, רוב התקלות יכולות להיפתר בשיחת טלפון תוך כדי הדרכה והכוונה טלפונית של ביצוע כמה פעולות פשוטת. ובמקרים אחרים נישלח טכנאי לארגון ומבצע את התיקון הנדרש.
ComplIT – פתרונות מחשוב, מספקת תמיכה טלפונית המתבצעת על ידי ההשתלטות על המחשבים מרחוק ומדריכה את הלקוח בצורה ברורה לפתרון הבעיה. מתן השירות מתבצע באמצעות כמה אופנים, שיחה יזומה של העובד אל מוקד השירות, העובד מקבל הדרכה טלפונית ברורה ולומד להתמודד עם הבעיות. דרך נוספת היא השתלטות על המחשב הניזוק ופתרון הבעיה מרחוק.  בשני הדרכים ניתנת האפשרות לעובד ללמוד כיצד להתמודד עם בעיות עתידיות ולא לשבת ולחכות לטכנאי.

קומפליט במספרים

0
שנות ניסיון
0
לקוחות עסקיים
0
נותני שירות
% 0
הצלחה

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button