התקנת רשת אלחוטית

התקנת רשת אלחוטית

מה נדרש להפעלת רשת אלחוטית? איך מתקינים רשת אלחוטית בעסק?

הפעלת רשת אלחוטית דורשת הכנת תשתית והתקנה של אביזרי תקשורת רלוונטיים. עם זאת, את הרשת אפשר להתקין בדרכים שונות ויש גם הבדל בין האופן שבו זה מבוצע עבור אנשים פרטיים – לבין הדרישות של חברות, בעלי עסקים וארגונים.

בהקשר הזה, היתרון הוא שניתן לתאם את השירות של התקנת רשת אלחוטית מלכתחילה מול חברה מקצועית.

לרשת האלחוטית שלך מגיע פתרון טוב יותר!

קומפליט מחשבים מתמחה בשירותי מחשוב לעסקים. כפועל יוצא מכך, אנו מרכזים את כל השירותים החשובים עבור העסק שלך תחת קורת גג אחת.

כאשר נקבל ממך פניה מסודרת, נוכל לתאם עבורך התקנת רשת אלחוטית במהירות ובמחיר משתלם. בהמשך, נעמוד לרשותך בכל מקרה של תקלה ונפתור אותה עבורך באופן מיידי.

פתרונות התקנת רשת אלחוטית

יש כמה דרכים לבצע התקנה והפעלה של רשת אינטרנט אלחוטית. עבור הסקטור הפרטי למשל, הפתרון השכיח הוא להשתמש בשירותיה של חברת התשתית והתקשורת.

אם מצטרפים כמנויים חדשים לחברת תקשורת, אמורים לקבל תמיכה מלאה לרבות התקנה של התשתית. במקרה של הוספת תשתית אחרת, העלות ללקוח קיים אמורה להיות מסובסדת.

היתרונות של התקנה עצמאית

העניין הוא שלבעלי עסקים יש דרישות מעט אחרות וספציפיות יותר. בעוד אנשים פרטיים יכולים להרשות לעצמם להסתפק בהתקנה רגילה או במיקום סטנדרטי של הנתב, לבעלי עסקים אין פריבילגיה דומה.

ספציפית יותר, בהחלט ייתכן ובעלי עסקים, חברות וארגונים יצטרכו לתאם התקנה עצמאית. בעזרת התקנה עצמאית, הלקוח הוא זה שמחליט איפה תהיה כל נקודת גישה לרשת וכיצד היא תיפרס.

התקנה עצמאית עושים עם אנשי מקצוע

המונח "התקנה עצמאית" של רשת אינטרנט מתייחס לכל מצב שבו הלקוח של חברת תקשורת מסוימת יוזם זאת בעצמו ומול גורם חיצוני.

עם זאת, לא מדובר כמובן על התקנה שמתבצעת על ידי בעלי העסקים – אלא על גיוס אנשי מקצוע שמתמחים בכך. כאשר מתאמים את ההתקנה מול אנשי מקצוע, נהנים מרשת שמותאמת לצרכי העסק בטווח הקצר והארוך.

חיסכון בהוצאות באמצעות רשת אלחוטית חזקה

ככל שהרשת האלחוטית של העסק תהיה חזקה ויציבה יותר, כך שעות העבודה ינוצלו טוב יותר. לחילופין, רשת שמותקנת בצורה גנרית בלבד ולא מתאימה לעסק – עלולה לעכב את העובדים ולהביא לפגיעה אנושה במוניטין של העסק.

אם הלקוחות למשל מנסים להשיג את העסק ולא מצליחים כי האינטרנט לא יציב, יש לזה משמעות אדירה גם מבחינה מסחרית וגם מבחינה שיווקית.

רשת פתרונות – מול גורם אחד

קומפליט פתרונות מחשוב לעסקים מספקת שירותי IT לשלל גופים מובילים במשק. אנו מתמחים בהטמעת שרתים, ראוטרים והדרכות ויכולים להפעיל עבורך גם שירותי גיבוי ייעוץ.

אם ברצונך לתאם התקנת רשת אלחוטית לניצול משאבים אופטימאלי, נשמח לקבל פרטים ולצרף אותך לרשימת הלקוחות.

צור איתנו קשר עוד היום.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ