חוסר המודעות של בעלי עסקים לצורך של פתרונות מחשוב בעסק יכול לגרום לתקלות בתחום המחשוב בעלות כספית גבוה.
הצורך בחברת שירותי מחשוב עולה לרוב במצב של תקלה קיימת לכן חשוב לטפל במערכות המחשוב על ידי צוות מומחים בתחום טרם עלתה בעיה ובכך לנטרל תקלות עתידיות, שיכולות להשפיע על העבודה השוטפת בארגון.
כל עסק לגדול ועד קטן חייב חבילה של פתרונות מחשוב לעסקים, על ידי חברות שמתמחות בתחום שירותי IT, תוכלו לקבל את כל הפתרונות שיתאימו בדיוק לצורכי העסק שלכם. אחד מפתרונות המחשוב החשובים לכל עסק הם שירותי ניטור.
מהם שירותי ניטור?
השירות מקנה אינפורמציה על השרתים של החברה המכילים את המידע של החברה. על ידי סריקות שמתבצעות באופן שוטף ניתן לאתר תקלות עתידיות וטיפול בהן בטרם נגרם נזק כלשהו. במידה ומתגלה תקלה נישלח מייל או הודעת SMS המתארת את אופי התקלה. כך שהגורמים הרלוונטיים מיודעים על בעיה בזמן אמת וניתן לפתור אותה לפני שתגרום לבעיות נוספות או תשבש את עבדותם של העובדים השונים בארגון.
שירותי ניטור הם חלק בלתי נפרד מפתרונות מחשוב שנועדו למטרה הזו. להתריע על בעיה לפני שתגלוש לאפיקים נוספים.
איך עובדים שירותי הניטור?
ניטור שרתים עובד על שני מישורים חיצוני ופנימי
ניטור פנימי- תוכנה שהיא חלק משירות של פתרונות מחשוב לעסקים, התוכנה סורקת את השרת ומתריעה על בעיות שונות כגון: קריסת שרת, שירותים מסוימים של השרת שלא פועלים כלל או פועלים חלקית. על ידי ההתרעה ניתן לקצר את זמן התגובה ולטפל בבעיה באופן מקצועי ולמנוע תקלות גדולות יותר שחוסר טיפול מהיר יכול לגרור אחריו כגון: וירוסים פריצות וכדומה.
ניטור חיצוני- מתבצע על ידי חברת שירותי מחשוב השירות שמסופק ללקוח הוא בדיקה תקופתית של השרתים בחברה, בדיקת סטטוס של השרת 24 שעות ביממה בטווחים של בין דקה לשעה על מנת לקבל דווחים בזמן אמת על תקלות עתידיות ולמנוע אותן בטרם עת.
חברה בתחום שירותי מחשוב לעסקים מעניקה תמיכה 24 שעות ועובדת סביב השעון על מנת למנוע מקרים של תקלות בתחום המחשוב בעסק.