פתרונות וירטואליזציה

פתרונות וירטואליזציה

מהי וירטואליזציה? איך בעלי עסקים יכולים לחסוך כסף על תוכנות מחשב?

וירטואליזציה היא כינוי לתוכנה שמותקנת על המחשב לפני התקנת מערכת ההפעלה. במילים פשוטות, מדובר על תשתית שלאחר מכן ניתן להתקין עליה כמה מערכות הפעלה שונות (כמו ווינדוס). בפועל, המשמעות היא שבזכות פתרונות וירטואליזציה ניתן להפריד בין פעילות המחשב לבין החומרה.

רוצים לדעת עלינו עוד?

עברו לעמוד הראשי או קראו עלינו עוד בעמוד אודות.

פתרונות וירטואליזציה

הגיע הזמן להכיר את הפתרון הבא לעסק שלך

בקומפליט מחשבים מלווים בעלי עסקים כמוך בשלל תחומי עיסוק והתמחות. בין היתר, אנו יכולים להרכיב עבורך מערך פתרונות וירטואליזציה בהתאמה אישית ולחסוך עבורך זמן וכסף. אז לא משנה מה הרקע או הידע שלך במחשבים, עם המומחים שלנו העסק שלך בידיים טובות.

היתרונות של פתרונות וירטואליזציה

מנגנון וירטואליזציה עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי עסקים ולקוחות פרטיים. בין היתר, הוא חוסך את הצורך בתחזוק שרתים והוא מאפשר להפעיל מערכות ותיקות לצד מערכות חדשות. כמו כן, יש לפתרונות כאלה עוד כמה יתרונות שכדאי להכיר.

החלפת מחשבים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך

וירטואליזציה חוסכת את הצורך בהעברת הפעילות למחשב חדש. גם אם המחשב הקיים מתקלקל, נשבר, נתקע או סובל מבלאי ושחיקה טבעיים – מערכת ההפעלה הווירטואלית לא נפגעת. מהרגע שבו בוחרים להחליף מחשב, כל שנותר הוא רק להתקין שוב את אותה תוכנה. אחרי שמתקינים את התוכנה פעם נוספת, הכל חוזר לקדמותו – רק שהארכיטקטורה היא חדשה לגמרי.

יכול לעניין אתכם גם:

שימור תוכנות וממשקים שכבר לא קיימים על המדף

עוד יתרון של שימוש בפתרונות מבוססי וירטואליזציה הוא שימור העבר. נכון להיום, כמעט לכל עסק או מוסד ציבורי יש תוכנות שמשמשות אותו אף על פי שהן כבר הוחלפו בגרסאות חדשות יותר. אבל אם העסק רוצה להמשיך להשתמש בתוכנות הישנות, הוא לא יכול לעשות את זה בלי להחליף את השרת או את המחשב. לכן הפתרון הוא לקיים מספר תחנות עבודה על מחשב אחד ולנהל כמה שרתים במקביל – לרבות אלו שכוללים את התוכנות הישנות יחד עם אלו שכוללים את התוכנות החדשות.

גם אחסון וגיבוי עוברים למרחב הווירטואלי

אי אפשר לדבר על היתרונות של וירטואליזציה בלי להזכיר את הנושא של גיבוי ואחסון. בעידן שבו בעלי עסקים ואנשים פרטיים שומרים את המידע הכי חשוב להם על גבי מחשבים, צריך שיהיה לזה גיבוי שאינו מוחשי וחומרי – אלא וירטואלי. את זה עושים באמצעות מערכות אחסון וגיבוי מקצועיות ועל בסיס מערכות תקשורת וירטואליות לחלוטין.

הטכנולוגיה וירטואלית, השירות אמיתי

קומפליט מחשבים עוקבת מקרוב אחר האופן שבו וירטואליזציה מיושמת בארגונים כמו שלך. עם הניסיון שלנו, העסק והמחשבים שלך יכולים לתפקד טוב יותר. אנו נחסוך עבורך הוצאות, טרחה וזמן התאקלמות ונעזור לך ליישר קו עם הארגונים הגדולים בעולם. כעת, כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים ולקבל פתרונות וירטואליזציה בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ