שירות IT לעסקים – מהם שירותי IT?

שירות IT לעסקים – מהם שירותי IT?

מה ההבדל בין שירותי IT הניתנים ללקוחות פרטיים לבין אלו הניתנים ללקוחות עסקיים?

שירותי it, קיצור של Information Technology, כוללים בתוכם את כל טכנולוגיות המחשוב הרלוונטיות לשם ניהול ועיבוד מידע. בין היתר, זו טכנולוגיה שמאפשרת למשל לאחסן נתונים או ללמוד ולאחזר מידע.

במקביל, שירות מן הסוג הזה כולל את הטיפול בחומרה, תוכנה ותקשורת מחשבים. על הרקע הזה אפשר להבין מדוע שירותי IT חשובים – וכל שנותר הוא לבדוק ממי מקבלים אותם.

למעבר לצפייה בכלל השירותים אותם ניתן לקבל בקומפליט מחשבים.

הצורך שלך מקבל מענה בשירותי ה-IT שלנו

שירותי IT לעסקים ולקוחות פרטיים עוזרים לנו לבצע שלל פרויקטים בתחום המחשוב. אנחנו בקומפליט מחשבים מתאימים לכל ארגון ולקוח את הפתרון לצרכים הייחודיים שלו, כך שהתוצאה היא יעילות מקסימאלית. אם עוד לא הגדרת את הדרישות שלך, הגיע הזמן ליצור קשר עם המומחים שלנו על מנת להצטרף להצלחה.

שירותי IT לעסקים מול לקוחות פרטיים

ההבדל בין שירותי IT ללקוחות פרטיים ועסקיים הוא בדרך כלל בהיקף. בעוד לקוח עסקי למשל משתמש בשירות מן הסוג הזה כי יש לו מסדי נתונים גדולים, אצל לקוחות פרטיים הדגש הוא על אבטחת מידע. כמו כן, כמעט אך ורק עסקים משתמשים כיום בפתרונות וירטואליזציה שהם חלק בלתי נפרד מהתחום של שירותי IT.

רוצים לדעת גם על אבטחת מידע לעסקים

בחירת שירותי IT

על אף האמור לעיל, גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים צריכים לדעת איך לבחור את שירותי ה-IT שלהם. בשלב הראשון, יש לברר האם השירות שאותו מקבלים אכן מאפשר להפיק את המרב מרשת המחשבים הקיימת. במידה והתשובה שלילית, סביר להניח שצריך להחליף את שירותי ה-IT או לעדכן אותם. בשלב השני, ניתן להשוות בין סוגים ספציפיים של שירותי IT על מנת להתאים אותם להיקף הפעילות.

ניהול תהליכים עסקיים עם שירותי IT

עוד הבדל בין שירותי IT לעסקים ולקוחות פרטיים ניתן לראות בהיבט של ניהול תהליכים. בעבר, טכנולוגיית המידע שימשה בתור פתרון מעשי לצרכי אחסון ועיבוד מידע. כיום, ההתמקדות היא בניהול של כל התהליך העסקי – ולא רק בביצוע חישובים. במובן הזה, טכנולוגיית המידע היא כבר טכנולוגיה עסקית לכל דבר ועניין וכך צריך להתייחס אליה.

השפעת שירותי IT על העסק

בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים מכל התחומים צריכים להבין את ההשפעה של שירותי IT על הפעילות שלהם. רק שירותי IT מבוססים שנתמכים גם במקרה של תקלה יכולים לאפשר לעסק לצמוח. אם העסק לא מקבל שירותי IT ברמה הזו, יהיה לו קשה עד בלתי אפשרי להתחרות עם ארגונים שמבינים את המשמעות של עידן המידע.

על שירותי IT לא מתפשרים!

החדשות הטובות הן שעם המומחים של קומפליט מחשבים, גם העסק שלך יכול לקבל מענה טכנולוגי לכל צורך. כעת, אנו מזמינים אותך להתייעץ עם הצוות המוביל בארץ ולשמוע על שירותי IT לעסקים כמו שלך.

צרו קשר עוד היום.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ