מיגרציה אופיס 365

מיגרציה אופיס 365

מי משתמש בתוכנת אופיס בצורה האדוקה ביותר? מה עושים כאשר רוצים להעביר קבצים לסביבת ענן?

חבילת אופיס 365 מרכזת את כל השירותים המוכרים של חברת ווינדוס. מלבד וורד או פאוור פוינט, החבילה כוללת גם תוכנות כמו אקסל ואפשרות חיבור לשירותי ענן. יתרה על כך, בעזרת מיגרציה אופיס 365 אפשר לבצע מעבר בין הפלטפורמות ושירותי הענן בקלות ובלי שום סוג של רקע טכני. מבחינת בעלי עסקים, הפתרון כולל גם שימוש בפתרונות מחשוב מתקדמים.

קומפליט מחשבים – קומפליט פתרון

קומפליט מחשבים הופכת את כל ההתעסקות בתוכנת אופיס 365 לפשוטה מאי פעם. לא משנה מה היקף הפעילות שלך, לנו יש את פתרונות המחשוב עבורך. כמו כן, אנו נספק לך גיבוי ונתאמץ על מנת שגם תשתיות התקשורת יעבידו במקסימום יכולת. מבחינתך, התנאי היחיד הוא ליצור קשר עם נציגינו ולהתחיל עוד היום לעבוד יעיל יותר.

היתרונות של תוכנות אופיס

היכרות עם תוכנת אופיס 365 חשובה פחות או יותר לכל מי שמשתמש במחשבים. בניגוד לתוכנות אחרות שתלויות במערכת הפעלה או בחומרה מסוימת, התוכנות הבולטות של אופיס הן חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה. יתרה על כך, התוכנות הבולטות של חבילת אופיס 365 מתייחסות גם לקהל יעד פרטי ובו סטודנטים ואנשים פרטיים.

חשיבות המיגרציה בחבילת אופיס

הדור הנוכחי של מיגרציה אופיס 365 מאפשר לעבור בין פלטפורמות ושירותי הענן בלי השבתה. כאשר העסק מקבל הזדמנות לעבור בין שירותי ענן בלי שזה יפגע בפעילות השוטפת, המשמעות היא מיקסום של יכולות המחשוב שלו. כמו כן, המשמעות היא שבעלי עסקים ואנשים פרטיים יכולים לבצע את המיגרציה – בין אם הם לקוחות של GOOGLE או משתמשים בשירות דואר מקומי, פתרונות קוד פתוח וכן הלאה.

בחירת פתרונות מחשוב

אפיון מדויק בליווי צוות מומחים מאפשר לבחור פתרונות מחשוב לכל סוגי העסקים. לאחר מכן, ניתן לבצע מעבר לשירותי אופיס בקצב מהיר וללא צורך בהשבתה של יכולות חיוניות עבור העסק. הזמן שעובר מהרגע שבו מחליטים לעבור בין שירותי ענן ועד שרואים תוצאות תלוי כמובן בכל לקוח בנפרד, אך הוא בכל מקרה קצר מכפי שנהוג לחשוב.

ליווי ברכישת חומרה ורישוי לתוכנת אופיס

מטבע הדברים, חברת ווינדוס שמייצרת את חבילת אופיס דורשת רישוי על מנת להשתמש בשלל התכונות והתוכנות. כאן, החדשות הטובות מבחינת בעלי עסקים הן שניתן לקבל שירות ליווי ברכישת חומרה ולאחר מכן גם סיוע ברישוי. כך בעלי העסקים נשארים הבעלים של התוכנה וחבילת האופיס – אך הגיבוי הוא של אנשי מקצוע.

לעסק שלך מגיעים פתרונות מחשוב טובים יותר

המומחים של קומפליט מחשבים יכולים לעמוד לרשותך בהקדם עם שלל פתרונות מחשוב אפקטיביים. אם תמיד תהית כיצד ליהנות מהיתרונות של מיגרציה אופיס 365, כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים ולהצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ