מצב שבו לא מדווחים בזמן על תקלה בשרת האחסון, עלולה לגרום לחוסר שביעות מצד הלקוח על רמת שירות לא מקצועית וכמובן להפסדים כספיים, על מנת למנוע בעיות כאלו יש צורך בדיווח שוטף סביב השעון על מצב השרת, הדיווח הנ"ל נקרא בשפה המקצועית ניטור שרתים.
ניטור שרתים זהו המרכיב החשוב ביותר בכל רשת מחשבים. מטרת ניטור שרתים היא באמצעות סריקה השרת להתריע על תקלות (רשת ותקלות תקשורת) עתידיות או במקרה של תקלה עכשווית – לטפלה במהירות טרם השפיעה על משתמש קצה ולצמצם נזקים. התראה בזמן אמת על אופי התקלה ושליחת דיווח כולל למייל או לפלא' כהודעת SMS יכולה למנוע נזק והתרחבותו לעוד אפיקים. לדוגמא: כשאר אתם רוכשים חבילת אחסון לאתר האינטרנט של החברה היא מוגבלת לאחסון מסוים, במידה וחרגתם השירות יחסם עד להסדרת הנושא מול חברה ממנה רכשתם את האחסון, כחלק מפתרונות מחשוב הנקרא: שירותי ניטור שרתים אתם מקבלים התראה לכך עוד לפני החריגה וכך תוכלו לשדרג את גודל החבילה עוד לפני שיגרם נזק.
צוות הטכנאים של ComplIT נמצא כל הזמן עם היד על דופק. תכנת הניטור בודקת את רשת הלקוח ומאפשרת לו לראות אונליין את מצב השרת וכן שירותים נוספים אותם מגדירים תחילה כשירותים קריטים והכרחיים לארגון. במידה ונתקלים בבעיה צוות התמיכה מטפל בה בהקדם – הרבה לפני שהלקוח ניזק או שם לב לבעיה. תיקון הבעיה מתבצע על ידי השתלטות על המחשב, שכן את מרבית הבעיות ניתן לפתור מרחוק, במידה והבעיה אינה ניתנת לפתרון מרחוק, נשלח טכנאי המגיע במהירות לתקנה.
אנו בComplIT מאמינים שיש להקדים תרופה למכה ולהיות תמיד עם העיניים פתוחות למניעת בעיות. אנו מציעים מגוון רחב שלפתרונות מחשוב לעסקים וללקוחות פרטיים אך החשוב מכולם הוא מניעת בעיות העלולות לגרום לנזק בלתי הפיך ברשת המחשבים של הארגון. בנוסף, ניטור שרתים טוב מתבסס על הקמת תשתית טובה לכן הקפידו להתקין תשתית נכונה המתאימה לארגון.
הנכם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון למניעת בעיות עתידיות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה במהרה