שירות ענן לעסק קטן

שירות ענן לעסק קטן

קומפליט מחשבים

מה ההבדל בין שירותי ענן? אילו שירות ענן מתאים לעסק קטן? למה כדאי לעסקים קטנים לעבור לשירותי ענן?

עסק קטן שרוצה לצמוח צריך להשתמש בפתרונות מחשוב. אבל במקום לרכוש את התשתיות והמשאבים בעצמו, העסק הקטן יכול לצמוח עם שירותי ענן. בזכות שירותי הענן, עסקים קטנים מיישרים קו עם עסקים גדולים. עם זאת, עסקים קטנים גם צריכים לבחור היטב ממי הם מקבלים את שירותי הענן ולנסות להבין מראש באיזה סוג של שירות מדובר.

העסק קטן, השירות גדול

קומפליט מחשבים מציעה לך שירות מקיף, מקצועי ואדיב על בסיס פתרונות ענן מגוונים. אנו מרכזים עבורך את היתרונות של שירות ענן לעסק קטן מול גורם אחד וכך חוסכים עבורך זמן וכסף. גם אם עוד לא הבנת איך שירותי ענן יכולים לתרום לך, שווה לתאם מולנו פגישת ייעוץ בחינם.

הבדלים בין שירותי ענן

שירותי הענן הרלוונטיים ביותר עבור בעלי עסקים קטנים משפיעים על ההתנהלות של העובדים והלקוחות. בין היתר, שירות ענן לעסק קטן כולל הקצאת שרתים וירטואליים – ללא צורך בהשכרת שרת או חומרות – ותיבות דואר בענן. כמו כן, בעלי עסקים קטנים יכולים כיום לקבל בענן גם שירות אנטי ספאם לניקוי ספאם ווירוסים וכמובן שירותי גיבוי.

עסקים קטנים עולים לענן

עסקים קטנים בכל רחבי העולם מעבירים יותר ויותר פתרונות מחשוב אל הענן. כאשר בעלי עסקים קטנים משתמשים בפתרונות מחשוב בענן, הם מקבלים ערוץ תקשורת מאובטח שמשרת אותם בטווח הקצר והארוך. מעבר לכך, השימוש בשירותי ענן מנטרל את היתרון של עסקים גדולים על פני עסקים קטנים: הוא מאפשר לכל סוגי העסקים ליהנות מאותם פתרונות מחשוב.

מחפשים גם תמיכת מחשוב מרחוק?

כמה עולה שירות ענן לעסק קטן?

המחיר האטרקטיבי הוא זה שהופך את שירותי הענן למתאימים ביותר עבור בעלי עסקים קטנים. כתוצאה משירותי הענן, הימים שבהם היו לעסקים גדולים או בינוניים יתרון מובנה על פני עסקים קטנים למעשה הסתיימו. יתרה על כך, בעלי עסקים קטנים יכולים לקבל את שירותי הענן בהתאמה אישית ובלחיצת כפתור.

פתרונות מחשוב ברמה שלא הכרת – עד היום!

קומפליט מחשבים מספקת פתרונות מחשוב מתקדמים. הפתרונות שלנו הם ברמה הגבוהה ביותר והתאמה שלהם אליך היא חלק בלתי נפרד מהשירות. אם עד היום לא הכרת את הרמה החדשה של פתרונות המחשוב, הגעת למקום הנכון. רוצה לנסות אותנו? נשמח לעמוד לרשותך עם שירות ענן לעסק קטן באופן המקצועי והטוב ביותר.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ