שירותי ענן

שירותי ענן

למה כדאי לבעלי עסקים להשתמש בשירותי ענן? איך מחשוב ענן חוסך בהוצאות?

שירותי ענן

שירותי מחשוב ענן ניתנים באמצעות מחשב מרוחק שהגישה אליו היא דרך רשת האינטרנט או באמצעות קו תקשורת ייעודי. מהרגע שבו המשתמשים מוציאים את משאבי ומערכות המחשוב ובמקום זאת שוכרים אותם כשירות על בסיס גישה מרחוק, המשמעות היא חיסכון אדיר בהוצאות ואפשרויות גיבוי כמעט בלתי מוגבלות. אבל איך נהנים מכל זה? משתמשים בשירותי ענן ייעודיים ואיכותיים.

עם השירות שלנו, העסק שלך יכול להיות בעננים

השירות של קומפליט מחשבים היא בדיוק מה שחיכית לו על מנת להצעיד את העסק קדימה. אנו נרכז עבורך את שירותי הענן החשובים תחת קורת גג אחת ובמידת הצורך נספק ליווי, מידע וייעוץ. רוצה להתייעץ עם נציגינו? נשמח לשמוע ממך בהקדם כדי לצרף אותך לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

היתרונות של שירותי ענן לעסקים

בעלי עסקים צריכים להשתמש בשירותי ענן קודם כל כי זה חוסך להם בהוצאות. במקום לרכוש חומרה יקרה ולהחזיק אותה בתוך העסק, בעלי עסקים זקוקים לחיבור לאינטרנט בלבד על מנת לקבל את אותם שירותים בדיוק – אבל מרחוק.

ענן כגיבוי למסמכים חשובים

עוד סיבה שמבהירה את החשיבות של שירותי מחשוב בענן עבור בעלי עסקים קשורים לנושא של גיבוי. כידוע, מחשב מקומי או שרת שמאחסנים חומרים רגישים עלולים בכל רגע נתון להתקלקל, להיגנב או חלילה להישרף. היות ובנסיבות כאלה העסק סופג פגיעה מהותית ולעיתים גם בלתי הפיכה, הפתרון הכי טוב הוא לעבור מלכתחילה לדור הנוכחי של שירותי ענן.

יכול לעניין אותך גם:

כך מתבצע הגיבוי עבור העסק

הסוגיה של הגיבוי מעסיקה המון בעלי עסקים שרגישים לפרטיות שלהם. בהקשר הזה, מה שצריך לדעת זה שהנתונים מגובים בגלל שהם מועברים על ידי ערוץ תקשורת מאובטח אל שרתים שמחוץ לארגון. זה אומר שהגיבוי הוא לכל אורך השרשרת ושרמת האבטחה היא הגבוהה ביותר שהמאה ה-21 יודעת להציע.

כמה עולה להשתמש בענן?

החדשות הטובות עבור לקוחות בסקטור הפרטי, העסקי והמוסדי הן שכיום שירותי ענן הם חלק בלתי נפרד מפתרונות המחשוב המתקדמים. המשמעות היא שכבר אין צורך בהוצאה כספית יוצאת דופן על מנת לממן שירותים מן הסוג הזה, מה גם שבכל מקרה מדובר על הוצאה מוכרת לצרכי מס. במילים אחרות, העידן הנוכחי של שירותי הענן הנרחב בהחלט מאיר פנים עבור קהל היעד הרלוונטי.

הבדלים בין שירותי ענן

אפשר גם להיכנס לעובי הקורה כדי לראות את ההבדלים בין סוגים שונים של שירותים שמבוססים על שימוש בענן. ברשימה זו נכללים שרתים וירטואליים, הקצאת תיבות דואר, שרתי טרמינל סרבר וכאמור גם גיבוי בענן לכל סוגי המידע והפריטים המאוחסנים. במקביל, יש אפשרות להשתמש בטכנולוגיית הענן לטובת שרתי לינוקס או אפילו לסנן ספאם דרך שרתים וירטואליים.

איתנו הדרך שלך לענן כבר סלולה

נציגים של קומפליט מחשבים ישמחו להיות אלו שמתאמים עבורך פתרונות מחשוב מתקדמים. אנו עוקבים מקרוב אחר כל הפתרונות המתקדמים בעולם ומאפשרים לך ליהנות מהם בהתראה קצרה, ללא ניסיון קודם ובמחיר משתלם. אם ברצונך לשמוע עוד מידע על שירותי ענן, כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים כאן באתר הרשמי.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ