שירותי ענן לעסקים

שירותי ענן לעסקים

אילו עסקים יכולים להשתמש בשירותי ענן? איך מדריכים עובדים לשימוש במחשבים?

פתרונות ענן מאפשרים לבעלי עסקים להעביר חלק ממשאבי המחשוב שלהם למקומות אחרים. ברוב המקרים, שירותי הענן מבוססים על שימוש בחוות שרתים ועל הקצאתם למשתמשים לפי דרישה. בפועל, שירותי ענן גם מגלמים בתוכם שורה ארוכה של יתרונות עבור בעלי עסקים. עם זאת, בעלי העסקים צריכים לדעת באיזה שירות כזה להשתמש וכמובן להכשיר עבורו את העובדים.

שירותי ענן בוחרים איתנו

התמחות בפתרונות מחשוב לעסקים היא ללא ספק הכלי היעיל ביותר שנוכל להעמיד לרשותך על מנת לקדם את העסק שלך. אם חשוב לך לעמוד בחזית הפתרונות הטכנולוגיים, נשמח לתאם עבורך שיחת ייעוץ עם המומחים של קומפליט מחשבים.

להרחבה בנושא חשיבות שירותי מחשוב לעסקים.

היתרונות של שירותי ענן לעסקים

עסקים משתמשים בשירותי ענן על מנת לחסוך בהוצאות. אבל לצד החיסכון בהוצאות, היתרון האמיתי הוא הגדלת המשאבים. במילים אחרות, לענן יש את כל היתרונות שהעסק צריך: גם שירותי מחשוב טובים ואמינים יותר וגם מחיר זול. כאשר העסק בוחר את שירותי הענן שמתאימים לו, השמיים הם הגבול מבחינת מיצוי הפוטנציאל המסחרי.

התאמה אישית של שירותי ענן

שירותי ענן מותאמים באופן ספציפי לצרכים של כל עסק. בפועל, עסקים קטנים וגדולים כאחד יכולים להשתמש בשירותי ענן. אבל מצד שני, הצרכים של עסק גדול לא דומים לצרכים של עסק קטן – הן מבחינת מספר העובדים שיש לו, הן מבחינת מספר הלקוחות והן מבחינת משאבי המחשוב שאותם הוא רוצה לנהל בעצמו או להעביר לחוות שרתים מרוחקת.

הדרכת עובדים לגבי שימוש בשירותי ענן

מגבלה אחרת שבעלי עסקים יכולים להתגבר עליה רק באמצעות פתרונות מחשוב לעסקים קשורה לאופן ההתמודדות של העובדים עם השינוי. כאשר מעבירים חלק מהפעולות המתבצעות בתוך העסק לשירותי ענן, צריך לוודא שהעובדים יודעים מה לעשות על מנת לתפעל אותם. אמנם בחלק מהמקרים המעבר לשירותי ענן לעסקים בכלל לא מורגש על ידי העובדים, אבל לא כדאי להמר על זה.

הדרכות עובדים לפני מעבר לשירותי ענן

בעלי עסקים צריכים לוודא שהם מקבלים גם את שירותי הענן וגם את הדרכות העובדים תחת קורת גג אחת. כאשר יש שילוב בין השירותים האלה, לעסק נותר רק ליהנות מהיתרונות של המאה ה-21.

הענן שלנו שווה לך יותר!

קומפליט מחשבים תשמח ללוות אותך בדרך למעבר לשירותי ענן. לנו יש את הניסיון שחיפשת עם שירותי ענן לעסקים – אז כל שנותר לך הוא ליצור קשר עם נציגינו דרך האתר.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ