ייעוץ לפרויקטים ולשדרוגים

ייעוץ לפרויקטים ולשדרוגים

אילו פרויקטים דורשים שירותי ייעוץ בתחום המחשוב? איך משדרגים את פתרונות המחשוב של העסק?

תחום המחשוב מתאפיין בכך שהוא דינאמי וגמיש. בין היתר, ניתן לראות את הדינאמיות של התחום באופן שבו פתרונות מחשוב שונים משתלבים בתוך פרויקטים שונים. היות וכיום כמעט בלתי אפשרי לבצע פרויקט גדול של העסק או המשרד בלי גיבוי של שירותי מחשוב, השאלה היחידה היא לא האם יש בהם צורך – אלא ממי מקבלים אותם.

קומפליט מחשבים – משלימים עבורך את התמונה

הכנה לפרויקט גדול דורשת ממך השקעה של זמן, משאבים וסבלנות. אנו בקומפליט מחשבים מבינים זאת ועומדים לרשותך מהרגע הראשון. אצלנו הפתרונות מותאמים לצרכים שלך ואף עולים בקנה אחד עם הסטנדרטים הכי מחמירים בתחום. רוצה להתייעץ איתנו ללא התחייבות? נשמח לשמוע ממך כמה שיותר מוקדם.

הבדלים בין שירותי ייעוץ

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל שירותי הייעוץ ניתנים באותה צורה. כך לדוגמא ייעוץ לפני קבלת שירותי IT כולל התייחסות לנושאים כגון הטמעת שרתים, ראוטרים והדרכות – אך ייעוץ לפרויקטים ממוחשבים מיועד למצבים שבהם המחשב נתקע, הרשת איטית והתשתיות לא עומדות בעומס.

החשיבות של ייעוץ לפרויקטים ולשדרוגים

החדשות הטובות מבחינת בעלי עסקים ומשרדים הוא שכיום ניתן לקבל בצורה מרוכזת את שירותי הייעוץ הרלוונטיים לכל פרויקט בנפרד. במקביל, שירותי הייעוץ יכולים להתאים לסיטואציה שבה בעלי עסקים מבקשים לשדרג את תשתית התקשורת שלהם או להתאים את ארגז הכלים של המשרד להצטרפות של עובדים חדשים.

שדרוג בפתרונות המחשוב של העסק

הדרך לשדרג את פתרונות המחשוב של העסק היא לקבל שירותי ייעוץ מסודרים. בשלב הראשון, מאפיינים את הפרויקט לפי צרכי הלקוחות. בשלב השני, בודקים את מסגרת התקציב ומסננים החוצה את הפתרונות שאינם רלוונטיים. בשלב השלישי, מביאים לידי ביטוי את החזון התכנוני ומשדרגים את התוכנות ואת החומרה.

ייעוץ לפרויקטים ולשדרוגים בעקבות בלאי טבעי

היבט אחר ולא פחות חשוב של שירותי ייעוץ בתחום המחשוב כולל את הטיפול בבלאי. כמעט כל רכיבי המחשוב סובלים מבלאי טבעי ברמה כזו או אחרת, אך זה לא אומר שחייבים להחליף את כל התשתית. במקום זה, מתייעצים עם אנשי מקצוע לגבי ניצול מקסימאלי של החומרה הקיימת ולגבי החלפת רכיבים ספציפיים בהקמת רשתות חדשות.

שירותי תחזוקה לאחר ניהול הפרויקט

הייעוץ לפרויקטים כולל בתוכו את האפשרות לקבל שירותי תחזוקה. בעוד הייעוץ מתבצע לפני שהפרויקט יוצא לדרך ולפי מטרות השדרוג המוגדרות על ידי הלקוח, התחזוקה היא על בסיס חודשי. בזכות התחזוקה, ניתן ליהנות מפירות השדרוג ולחסוך בהוצאות הפרויקט.

אנחנו יכולים להיות חלק מהפרויקט שלך!

ניסיון משמעותי מוכיח שאין תחליף למקצועיות של קומפליט מחשבים. אם חשוב לך שהעסק יהיה בידיים טובות, נשמח לתאם לך שיחת ייעוץ בחינם. בהמשך, נעמוד לרשותך עם שירותי ייעוץ לפרויקטים ולשדרוגים בכל היקף.

למגוון שרותי מחשוב לעסק ופתרונות המחשוב שאנו מעניקים.

צרו איתנו קשר

חייגו עכשיו

לקביעת פגישת ייעוץ חינם
עבור פתרונות מחשוב איכותיים לעסק שלך !

Call Now Button
×

שיחת ווטסאפ